Οι Πομάκοι είναι Έλληνες

User Rating:  / 3
PoorBest 
Share

 

ΟΙ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΜΑΚΟΥΣ ΩΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ!!!

ΟΙ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΝΤΙ-ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΨΕΥΤΟΑΡΧΑΙΟΘΡΗΣΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ

Το πρώτο Ελληνικό Σύνταγμα ξεκίναγε με το εξής «διαβολόσταγμα»: «Έλληνας είναι όποιος πιστεύει στον Χριστό». Πάνω σε αυτό το κατάπτυστο άρθρο του συντάγματος στηρίχτηκε η ιδεολογία και η πολιτική του νεοελληνικού κράτους, αποτέλεσμα του οποίου ήταν και το κατάπτυστο σλόγκαν της επάρατης δικτατορίας Παπαδόπουλου «Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών». Πάνω σε αυτό στηρίχτηκε η εθνολογική σύνθεση του νέου Ελληνικού κράτους. Η ανταλλαγή πληθυσμών για παράδειγμα έγινε με βάση καθαρά θρησκευτικά κριτήρια. Το Ελληνικό κράτος έδιωχνε μουσουλμάνους (πολλοί εκ των οποίων ήταν ελληνικής καταγωγής) και έφερνε Χριστιανούς από τη Μικρά Ασία ακαθορίστου φυλετικής καταγωγής. Διώχναμε Έλληνες και φέρναμε Χριστιανούς!!! Ο δήθεν εθνάρχης Βενιζέλος πήγαινε στη νότια Αλβανία και έλεγε «Όσοι Αλβανοί είστε Χριστιανοί είστε Έλληνες. Οι Μουσουλμάνοι Αλβανοί είστε αλλόφυλοι», λες και η θρησκεία έχει να κάνει με την καταγωγή. (Εδώ απλώς να τονίσουμε ότι οι Μουσουλμάνοι Τόσκηδες Μπέηδες έστειλαν το 1847 γράμμα στον Όθωνα, την κυβέρνησή του και τη Βουλή των Ελλήνων, λέγοντας του ότι νιώθουν Έλληνες και ότι θέλουν να ενωθούν με την Ελλάδα). Τώρα λοιπόν γίνεται κατανοητό γιατί πολλοί ενοχλούνται με την άποψή μου ότι οι Αλβανοί είναι ένα ελληνικό φύλο. Οι Αλβανοί δεν είναι Χριστιανοί. Είναι Μουσουλμάνοι. Άρα είναι Τούρκοι!!!

Δυστυχώς στο μυαλό ακόμα και των σύγχρονων Ελληνοχριστιανών ο Μουσουλμάνος ισοδυναμεί με Τούρκο. Αυτό το συνειδητοποίησα τα τελευταία χρόνια μιλώντας με αρκετούς Ελληνοχριστιανούς για εθνολογικά θέματα και για το θέμα της Θράκης. Με έκπληξη συνειδητοποίησα να λένε ότι οι Πομάκοι δεν έχουν σχέση με τους Έλληνες, αλλά ότι είναι Τούρκοι που ήρθαν τους τελευταίους αιώνες στη Θράκη!!! Αν τους πιέσεις να σου δώσουν επιχειρήματα γι’ αυτή τους την άποψη, δεν θα σου απαντήσουν τίποτα σοβαρό, αλλά θα σου πουν «ε, αφού Μουσουλμάνοι είναι»!!! Με θλίψη παρατήρησα ότι μέχρι και θεωρούμενοι αρχαιόθρησκοι, όπως γνωστός γιατρός-συγγραφέας, αγωνιστής τάχα της αναγνώρισης της Ελληνικής θρησκείας, έχουν παρόμοιες απόψεις για τους Πομάκους. Αυτό αποδεικνύει ότι πολλοί αρχαιόθρησκοι δεν έχουν απαλλαγεί από το καρκίνωμα του Χριστιανισμού. Αυτές όμως οι απόψεις είναι επικίνδυνες για τα εθνικά ζητήματα και για την πατρίδα μας. Ούτε οι χειρότεροι εχθροί του Ελληνικού κράτους δεν ενεργούν έτσι. Οι Βούλγαροι υποστηρίζουν ότι οι Πομάκοι είναι εξισλαμισθέντες Βούλγαροι, οι Τούρκοι τους θεωρούν Τούρκους, για να δημιουργήσουν πρόβλημα στη Θράκη, και οι δικοί μας Ελληνοχριστιανοί ή κάποιοι ψευτοαρχαιοελληνιστές τους σπρώχνουν στην αγκαλιά της Τουρκίας. Οι άνθρωποι είναι επικίνδυνοι και ανιστόρητοι. Να ποιοι ευθύνονται για το πρόβλημα με τη Θράκη. Θεωρώ ότι ο Χριστιανισμός αποτελεί την αιτία του προβλήματος. Αν θεωρήσουμε ότι κάποιοι Ελληνοθράκες εκμουσουλμανίστηκαν σε τόσο βαθμό, ώστε πια δεν νιώθουν Έλληνες, αλλά Τούρκοι, αυτό δεν συνέβη με τους Πομάκους, οι οποίοι δεν αισθάνονται ούτε Βούλγαροι ούτε Τούρκοι. Παρ’ όλα αυτά αυτοί οι κατάπτυστοι Ελληνοχριστιανοί θέλουν να τους κάνουν με το ζόρι Τούρκους, χαρίζοντας τη Θράκη στην Τουρκία!!!

Αρχίζω να υποψιάζομαι ότι κάτι τέτοιο πρέπει να έγινε και με τους Τσάμηδες στην Ήπειρο στο παρελθόν. Οι Τσάμηδες σύμφωνα με σοβαρούς Έλληνες ιστορικούς είναι Έλληνες Ηπειρώτες που εξαλβανίστηκαν γλωσσικά (στην πραγματικότητα ήταν δίγλωσσοι) και αργότερα εξισλαμίστηκαν. Αυτό το υποστηρίζει ακόμα και ο γνωστός για τις φιλοχριστιανικές του απόψεις ρωμανιστής-βαλκανολόγος Αχιλλεύς Λαζάρου, ο οποίος χαρακτήρισε τους Τσάμηδες ως «τραγική μοίρα του Ελληνισμού», αφού κατ’αυτόν οι Τσάμηδες με τον εξισλαμισμό τους έχασαν την Ελληνική τους συνείδηση και άλλαξαν «στρατόπεδο». Πολύ αμφιβάλλω γι’ αυτή την άποψη. Σε πολλά ιστορικά βιβλία αναφέρεται ότι οι Τσάμηδες αισθάνονταν Έλληνες και δεν ήθελαν την ένταξή τους στο νέο Αλβανικό κράτος. Συγκεκριμένα μετά τη συνθήκη Ειρήνης του Λονδίνου (17.5.1913), οι Μουσουλμάνοι της Παραμυθιάς με υπόμνημά τους (6.11.1913) προς τη Διεθνή Επιτροπή Ελέγχου επί της Εξωτερικής Οργανώσεως της Αλβανίας, έγραψαν: «υπό την Ελληνική διοίκηση εννοούμεν ακριβώς τι είναι ασφάλεια θρησκευτικής συνειδήσεως, ζωής, τιμής και περιουσίας και θα συμπολεμήσωμεν μετά των αδελφών μας Χριστιανών, διά να αποκρούσωμεν τον ζυγόν του Αλβανικού κράτους». Χαρακτηρίζουν δηλαδή το Αλβανικό κράτος ως ζυγό!!! Πώς λοιπόν οι Τσάμηδες μετά από λίγους αιώνες συνεργάστηκαν με τους φασίστες και πρόδωσαν την Ελλάδα θέλοντας να ενωθούν με την Αλβανία και επιτίθεντο κατά των Ελλήνων Ηπειρωτών με μεγαλύτερο μίσος από ό, τι οι Ναζί; Θεωρώ ότι σε αυτό ευθύνεται το ίδιο το ελληνικό κράτος. Όταν στο σύνταγμα γράφεις «Έλληνας είναι όποιος πιστεύει στον Χριστιανισμό», γιατί έχεις απαίτηση από τους Μουσουλμάνους να αισθάνονται Έλληνες; Τους θεωρείς πολίτες δεύτερης κατηγορίας. Το ίδιο το ελληνικό κράτος δεν θεωρούσε τους Τσάμηδες Έλληνες. Αναρωτιέμαι πώς θα ήταν η ιστορία, αν το ελληνικό κράτος ήταν ανεξίθρησκο και μη χριστιανικό και αγκάλιαζε τους Τσάμηδες ως Έλληνες και όχι ως αλλόφυλους. Οι Τσάμηδες ως έχοντες σύγχυση για την εθνολογική τους ταυτότητα (μιλούσαν και Ελληνικά και Αλβανικά, δεν ήταν Χριστιανοί αλλά Μουσουλμάνοι, άρα τι ήταν;), πιθανώς να μην γίνονταν «Αλβανοί», αλλά τώρα να ήταν Έλληνες. Ακόμα και σήμερα βλέπω μερικούς γραφικούς Ελληνοχριστιανούς εθνικιστές να γράφουν στο διαδύκτιο ότι οι Τσάμηδες ήταν Τούρκοι (όπως λένε και για τους Αλβανούς του Κοσόβου ότι είναι Τούρκοι, τους οποίους έβαλαν εκεί οι Τούρκοι, για να αλλοιώσουν την εθνολογική σύνθεση των Χριστιανών!!!). Το ότι οι Τσάμηδες πρόδωσαν την Ελλάδα είναι γεγονός και έλαβαν την τιμωρία τους από το ελληνικό κράτος. Προσωπικά, δεν έχω καμμιά συμπάθεια προς τους Τσάμηδες προς έκπληξη πολλών που με θεωρούν «φιλοαλβανό». Και μάλιστα τους θεωρώ ως και το πρόβλημα των «ελληνοαλβανικών» σχέσεων με όλες αυτές τις γελοιότητες ανακινήσεως θέματος Τσαμουριάς.

Γιατί όμως κάνω όλη αυτή την ανάλυση για τους Τσάμηδες; Διότι το ίδιο θεωρώ ότι θα γίνει στο μέλλον με τους Πομάκους. Αυτοί οι ίδιοι γραφικοί Ελληνοχριστιανοί εθνικιστές που λένε ότι οι Τσάμηδες είναι Τούρκοι, χαρακτηρίζουν και τους Πομάκους ως Τούρκους, μόνο και μόνο επειδή είναι μουσουλμάνοι. Αυτό είναι εγκληματικό. Αν δεν τους αγκαλιάσουμε και ενισχύσουμε την ελληνική τους συνείδηση, πολύ φοβάμαι ότι αυτό θα το πετύχει η Τουρκία με ολέθριες για το μέλλον του Ελληνισμού συνέπειες.

Ας δώσουμε όμως μια επιστημονική απάντηση σε όλους αυτούς τους «Ελληναράδες» χριστιανόπληκτους που θεωρούν ότι οι Πομάκοι είναι Τούρκοι που ήρθαν στην περιοχή τους τελευταίους αιώνες από την Τουρκία. Αυτό είναι αστείο, αντιεπιστημονικό και ανιστόρητο, διότι οι Πομάκοι ονομάζονται με το όνομα που τους γνωρίζουμε από τους Τούρκους. Οι ίδιοι αυτοαποκαλούνται «Αχριάνες», οι δε Τούρκοι τους ονόμασαν Πομάκους υποτιμητικά, αφού «Πομάκος» στην Τουρκική γλώσσα σημαίνει «αγροίκος». Το όνομα δηλαδή «Πομάκοι» αποτελεί παράφραση του αρχαιοελληνικού «Αγριάνες» (σκληροτράχηλοι). Αφού λοιπόν οι Τούρκοι ονόμασαν έτσι αυτόν τον λαό, πώς είναι δυνατόν οι Πομάκοι να είναι Τούρκοι;

Οι Πομάκοι είναι απόγονοι αρχαίου Ελληνοθρακικού φύλου, και όχι Τούρκοι, όπως λένε οι ανιστόρητοι χριστιανόπληκτοι «Ελληναράδες». Ο Στράβων (C. 318) αναφέρει την ύπαρξη ενός λαού επάνω στους ορεινούς όγκους της Θράκης και τους ονομάζει «Αγριάνες». Το γεγονός ότι στον ίδιο τόπο στον οποίο κατοικούσαν οι Ελληνοθράκες Αγριάνες του Στράβωνα κατοικεί σήμερα ένας λαός με το ίδιο σχεδόν όνομα (Αχριάνες αντί για Αγριάνες), γνωστοί με το όνομα Πομάκοι, αποδεικνύει ξεκάθαρα ότι οι σύγχρονοι Πομάκοι είναι απόγονοι του αρχαίου λαού των Αγριάνων.

Αν λοιπόν οι Πομάκοι είναι Έλληνες, γιατί μιλούν Βουλγαρικά ή σε πολλές περιοχές ένα ελληνοβουλγαρικό ανάμεικτο ιδίωμα; Τον 13ο και 14ο αιώνα οι Αγριάνες δέχθηκαν αλλεπάλληλες βουλγαρικές επιδρομές, που είχαν ως αποτέλεσμα να δεχθούν πολλά στοιχεία της βουλγαρικής γλώσσας. Αργότερα, το 1660, οι Οθωμανοί τους πίεσαν να ασπασθούν την ισλαμική θρησκεία. Και όμως οι Βούλγαροι με το επιχείρημα ότι Πομάκοι έχουν δεχθεί τεράστιες επιρροές στη γλώσσα τους από τα Βουλγαρικά, τους θεωρούν Βούλγαρους. Οι δε Τούρκοι λόγω του ότι οι Πομάκοι είναι Μουσουλμάνοι τους θεωρούν Τούρκους. Και πολλοί χριστιανόπληκτοι «Ελληναράδες» ενεργώντας ως αλλόφυλοι και εχθροί του Ελληνισμού δεν θεωρούν Έλληνες τους Πομάκους, δίδοντας τροφή στα επιχειρήματα των Τούρκων ή των Βουλγάρων.

Ας απαντήσουμε στην προπαγάνδα των Βουλγάρων ότι οι Πομάκοι είναι εξισλαμισθέντες Βούλγαροι. Να ξεκαθαρίσουμε ότι οι Πομάκοι δεν έχουν και δεν είχαν ποτέ βουλγαρική συνείδηση, αλλά αντιθέτως μισούσαν τους Βουλγάρους και στρέφονταν εναντίον τους. Για παράδειγμα το 1877-1888, κατά τον Ρωσοτουρκικό πόλεμο, διέπραξαν πολλές βιαιότητες κατά των Βουλγάρων. Το 1913 αντιτάχθηκαν κατά της προσαρτήσεως της Δυτικής Θράκης στη Βουλγαρία. Στην ομολογία ότι οι Πομάκοι δεν είναι Βούλγαροι προέβη και ο Βούλγαρος καθηγητής Σρασιμίρωφ, γράφοντας στην εφημερίδα «Δνέβνικ» της Σόφιας (18 Ιουλίου) ότι είναι απαραίτητο να αφοπλισθούν οι Πομάκοι, οι οποίοι όσο διατηρούν τα όπλα τους θεωρούν το Βουλγαρικό καθεστώς ως προσωρινό.

Το ότι οι Πομάκοι δεν είναι Βούλγαροι το επιβεβαιώνει και ο βουλγαρόφιλος και σλαβόφιλος Τσέχος εθνολόγος Jirecek, ο οποίος διετέλεσε υπουργός Παιδείας της Βουλγαρικής ηγεμονίας κατά τα πρώτα έτη της ίδρυσής της (1879). Έγραψε συγκεκριμένα ο Jirecek στο έργο του «Η Βουλγαρική ηγεμονία» (Βιέννη, 1891): «Στη Ροδόπη, εκτός των Ελλήνων της Στενημάχου, όπου βρίσκονται άλλα υπόλοιπα Βουλγαρικών πληθυσμών, υπάρχουν επί του όρους μεταξύ των Μουσουλμάνων Βουλγάρων και μερικοί Μουσουλμάνοι Έλληνες. Κατά τις αφηγήσεις των Μουσουλμάνων χωροφυλάκων, οι οποίοι με συνόδευαν, το μέγα χωριό Λιάμποβα (90 οικίες), νοτίως της πόλης του Νευροκοπίου, κατοικείται από Έλληνες, οι οποίοι πρεσβεύουν τη Μουσουλμανική θρησκεία. Επίσης το γειτονικό χωριό Λόζαϊκ καθώς και το Κόρνικ θα είχαν παρόμοιο πληθυσμό, ο οποίος πάντως εκβουλγαρίστηκε.. Φημολογείται ότι στους Πομάκους του Ταμρας (νότια της Φιλιππουπόλεως) υπάρχει ελληνικό αίμα. Επίσης και η κώμη Περεστίτσα, σήμερα Βουλγαρική, εν μέσω της ορεινής χώρας, ακούγαμε χαρακτηριστικά αγρωνύμια, όπως Mavrogi(= μαύρη γη), Kokino(κόκκινο)». Όταν λοιπόν ο ίδιος ο βουλγαρόφιλος Jirecek ομολογεί ότι οι Πομάκοι δεν είναι Βούλγαροι αλλά Έλληνες, έρχονται οι τάχα Έλληνες ελληνοχριστιανοί να μας βγάλουν τους Πομάκους ως Τούρκους;

Μια και ο Jirecek αναφέρθηκε σε ελληνικά ονόματα χωρίων των Πομάκων, τα οποία άκουσε με τα ίδια του τα αυτιά, θα πρέπει να τονίσουμε ότι θα υπήρχαν και πολλά άλλα τα οποία δεν αντιλήφθηκε λόγω της παραφθοράς των ελληνικών αυτών ονομάτων. Απόδειξη τούτου είναι ότι στη διάλεκτο των Πομάκων της ίδιας περιοχής (Ταμρας, νότια της Φιλιππουπόλως) υπάρχουν πλήθος ελληνικών λέξεων, όπως έδειξε το 1958 ο καθηγητής Απόστολος Δασκαλάκης στο «Αρχείο Θρακικού Θησαυρού» (σελ. 16-17). Τέτοιες λέξεις στη διάλεκτο των Πομάκων είναι οι εξής: harcoma = χαλκός (harcoma αντί halcoma), lepida = λεπίδα, gonia = γωνία, dilavia = λαβή, drum = δρόμος, egistra = άγκιστρο, argasvam = εργάζομαι, aresvam = αρέσω, arnisvam = αρνούμαι, aforisvam = αφορίζω, vulosvam = βούλομαι, viasam = βιάζομαι, dexam = δέχομαι, dokimasvam = δοκιμάζω, zalisvam = ζαλίζω.

Εννοείται ότι μια τέτοια διάλεκτος με τόσες ελληνικές λέξεις δεν θα γινόταν εύκολα κατανοητή από τους Βουλγάρους, γι’ αυτό και οι Βούλγαροι προσπάθησαν να καταργήσουν τη διάλεκτό τους. Αυτό ομολόγησαν οι ίδιοι οι αντιπρόσωποι των Πομάκων προς τον αμερικανικό τύπο, όπως αναφέρει ο Απόστολος Δασκαλάκης στο προαναφερθέν βιβλίο του. Συγκεκριμένα οι Πομάκοι δήλωσαν: «Μολονότι διατηρούμε ακόμα τη γλώσσα μας, εν τούτοις στους Πομάκους που είναι εγκατεστημένοι στη Βουλγαρία, δεν επιτρέπεται να την ομιλούν».

Σε αυτούς τους Ελληναράδες ελληνοχριστιανούς που θεωρούν τους Πομάκους Τούρκους, παραθέτω ως απάντηση-καταπέλτη τα όσα γράφει η εγκυκλοπαίδεια Ήλιος, γνωστή για τις πατριωτικές της θέσεις (έστω και μέσα από ελληνοχριστιανικά φίλτρα): «Τους Βουλγάρους και τους Τούρκους ανέκαθεν οι Πομάκοι θεωρούν αλλοεθνείς και εις τους οποίους ουδέποτε υπετάχθησαν και επιμελώς απέφυγον να συγχωνευθούν μετ’ αυτών, απόδειξις αδιάσειστος ότι έχουν διάφορον εθνικήν συνείδησιν και συνεπώς δικαιολογείται πλήρως η άποψις ότι κατάγονται από παναρχαίαν ανυπότακτον Ελληνικήν φυλήν της Θράκης». Σε άλλο σημείο η εν λόγω εγκυκλοπαίδεια γράφει: «Δεν αποκλείεται οι Πομάκοι να είναι, όπως πιστεύεται, απόγονοι των αρχαίων Αγριάνων, λαού Θρακικού, ο οποίος κατώκει εις την περιοχήν αυτήν της Ροδόπης, την οποίαν Βυζαντινοί συγγραφείς, όπως ο Ακροπολίτης, ονομάζουν ‘Αχρίδα’. Υπάρχουν μέρη εις τα οποία οι Πομάκοι ονομάζονται ‘Αχριάναι’. Ενδέχεται να κατάγονται εκ των αρχαίων Σατρών, περί των οποίων ομιλεί και ο Ηρόδοτος (VII, 111), λέγων ότι ούτοι κατώκουν εις εκτάκτως ορεινήν περιοχήν, μη υποταχθέντες ποτέ, μόνοι αυτοί εξ όλων των Θρακών εις κανένα» (τόμος ΙΗ, σελ. 629).

Ακόμα και ο γνωστός ελληνοχριστιανός συγγραφέας Δημήτριος Δημόπουλος, ο οποίος έγραψε το γνωστό βιβλίο «Η Καταγωγή των Ελλήνων» και το οποίο έχουν κάνει «ευαγγέλιο» πολλοί ελληνοχριστιανοί «Ελληναράδες» γράφει για τους Πομάκους: «Είναι σαφές ότι οι Αγριάνες (ή Πομάκοι) είναι Θράκες το γένος. Ούτε η γλώσσα τους ούτε η θρησκεία τους επιτρέπεται να τους αποξενώνει από τον υπόλοιπο θρακικό πληθυσμό. Είναι σφάλμα να τους θεωρούν μερικοί σαν Βούλγαρους ή Τούρκους. Η ισλαμική τους θρησκεία δεν είναι λόγος για να τους αθροίζουμε απερίσκεπτα στον άλλο μουσουλμανικό πληθυσμό της Θράκης. Αντίθετα θα επιβαλλόταν η τόνωση του ελληνικού τους φρονήματος και η οικονομική και πολιτιστική τους αρωγή – χωρίς ποτέ να μπούμε στον πειρασμό να θίξουμε τη θρησκεία τους».

Να διορθώσουμε τον Δημόπουλο σχετικά και με το υπόλοιπο μουσουλμανικό στοιχείο της Θράκης. Δεν τους θεωρούμε τουρκικής καταγωγής αλλά και αυτούς εξισλαμισθέντες Έλληνες, οι οποίοι όμως δυστυχώς έχουν εκτουρκισθεί πλήρως στη συνείδηση. Ο ανθρωπολόγος Άρης Πουλιανός δήλωσε: «Με τους τουρκικούς πληθυσμούς δεν έχω ασχοληθεί, εκτός από τις ‘τουρκικές’ μειονότητες της Βουλγαρίας και της Θράκης, για τις οποίες πιστεύω πως είναι απόγονοι πληθυσμών του Αιγαίου και των Μικρασιατικών παραλίων. Όσον αφορά τους Πομάκους Ελλάδος και Βουλγαρίας, τους οποίους επίσης ταυτόχρονα μελέτησα, δεν έχουν καμμιά σχέση με τη Μ. Ασία».

Τι εννοεί όμως ο Δημήτρης Δημόπουλος γράφοντας «χωρίς ποτέ να μπούμε στον πειρασμό να θίξουμε τη θρησκεία τους»; Εννοεί χωρίς να  κάνουμε τους Πμάκους Χριστιανούς!!! Μα αυτό είναι το πρόβλημα του Ελληνισμού; Να κάνουμε κάποιους Μουσουλμάνους να γίνουν Χριστιανοί; Δηλαδή να τους βγάλουμε από τη μια ιουδαϊκή αίρεση (Μουσουλμανισμός) και να τους φέρουμε στην άλλη ιουδαϊκή αίρεση (Χριστιανισμός); Μα το πρόβλημα της Ελλάδας δεν είναι ο Μουσουλμανισμός, αλλά ο Χριστιανισμός. Αυτός ήταν και είναι η κυρίαρχη ανθελληνική θρησκεία που κρατά την Ελλάδα υπόδουλη. Επομένως εμείς οι πραγματικοί Έλληνες της Ελληνικής θρησκείας δεν έχουμε στόχο να φέρουμε τους Πομάκους κοντά στον Ελληνισμό κάνοντάς τους χριστιανούς. Αυτό που στοχεύουμε είναι να αποχριστιανικοποιήσουμε τους σύγχρονους Έλληνες, να τους φέρουμε στην πατρώα Ελληνική θρησκεία και να τους κάνουμε γνήσιους Έλληνες. Το ίδιο ισχύει και με τους Πομάκους. Πρώτα πρέπει να τους τονώσουμε την συναίσθηση της ελληνικής τους καταγωγής, διότι κατ’ εμάς πρώτον και σημαντικότερο στοιχείο είναι το αίμα, η καταγωγή. Όταν οι Πομάκοι συνειδητοποιήσουν τις ρίζες τους, τότε θα τους κάνουμε και πνευματικά Έλληνες.

Μάριος Δημόπουλος

Γλωσσολόγος-Εθνολόγος

Κλινικός Διατροφολόγος

Μέλος του American Council of Applied Clinical Nutrition


ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ, ΟΠΟΥ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΜΑΚΟΥΣ ΩΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ

 

ΔΕΙΤΕ ΒΙΝΤΕΟ, ΟΠΟΥ Ο ΤΟΥΡΚΟΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΙΛΜΠΕΡ ΟΡΤΑΫΛΙ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΜΑΚΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΚΟΙ

 

 

Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΠΟΜΑΚΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΖΑΓΑΛΙΣΑ

http://www.zagalisa.gr/

Στην ιστοσελίδα αυτή βλέπουμε ότι οι ίδιοι οι Πομάκοι δεν θεωρούν τους εαυτούς τους Τούρκους.

Γράφουν μάλιστα και ένα ποιηματάκι στο οποίο αυτοπροσδιορίζοναι ως αρχαίοι Θρακιώτες που πολεμούσαν με την πνοή του Μεγάλου Αλεξάνδρου και ότι δεν είναι ούτε Τούρκοι ούτε Σλάβοι.

Ο Ύμνος της καρδιάς μας

Γεννήθηκα Πομάκος

Μεγάλωσα στα πράσινα βουνά
Κι όργωσα τη γη σκληρά,
Όπως ’κάνανε γενιές
Πριν από ’μένανε πολλές
 
Με τ’ Αλεξάνδρου τη πνοή
Αιώνες μάχησα στη γη,
Τον οχτρό μου να πατήσω
Το χωριό μου να κρατήσω
 
Απ’ της μάνας μου το στήθος
Έμαθα πως είναι μύθος,
Ότ’ είμαι Αγαρηνός
Υποχείριο καθενός
 
Μήτε Τούρκος, μήτε Σλάβος
Μήτε γενίτσαρος κουρσάρος,
Γεννήθηκα Πομάκος
Θρακιώτης μονομάχος
 
Των γονιών μου ιστορίες
Και γερόντων νουθεσίες,
Μου ’μάθαν για κατακτητές
Πού ’ρθαν στη Ροδόπη απ΄το χτες
 
Κάποιοι ξένοι....
Δε μ’ αφήσαν’ να μιλήσω
άσμα να τραγουδήσω,
Στη γλώσσα τη Πομακική
Τη δική μου μητρική
Όμως εγώ,
τυμπανίζω δια παντός
 
πως….
Τη γλώσσα μου ’δώσαν Πομακική
Στερνή κληρονομιά σημαντική
 
 

Add comment


Security code
Refresh

Comments  

 
0 #7 Αλή αλ-Γιουνάνι 2016-06-05 01:50
Πώς τους αποκαλεί; "Έλληνες Αλβανοί". Χμμμμμ.....δηλα δή Αλβανοί χριστιανοί ορθόδοξοι.
Quote
 
 
0 #6 Αλή αλ-Γιουνάνι 2016-06-05 01:31
Μετά την αποτυχημένη επανάσταση του Διονυσίου του Σκυλόσοφου, πολλοί Αλβανοί και Έλληνες χριστιανοί, μετανάστευσαν στην Κέρκυρα. Το 1627 ο Κινάν Πασάς εκτιμά σε πέντε χιλιάδες τον αριθμό των Ηπειρωτών που είχαν μεταναστεύσει στην Κέρκυρα, ενώ τον Ιούνιο του 1632 οι αρχές του νησιού αναφέρουν: «…Από τίνος ήλθον ενταύθα από την γειτονικήν Τουρκία περί τους 2.000 Ελληνες Αλβανοί εκ των οποίων άλλοι μεν διότι επείνων και εστερούντο εργασίας και άλλοι φεύγοντες την τυραννίαν.» (Κ. Μέρτζιος, «Το εν Βενετία Κρατικόν Αρχείον, Α' περί Κοσμά του Αιτωλού», Ηπειρωτικά Χρονικά, 1940, τ. 19, σ. 42-44;)
Quote
 
 
0 #5 Αλή αλ-Γιουνάνι 2016-06-05 01:29
Σύμφωνα με τα βενετικά αρχεία, οι χίλιοι χριστιανοί, βοσκοί και γεωργοί, που ακολούθησαν τον Διονύσιο τον Φιλόσοφο στην εξέγερση του 1611, ήσαν Αλβανοί χωρικοί προερχόμενοι από εβδομήντα χωριά της ευρύτερης περιοχής Παραμύθιάς...Φο ρολογία και αυθαιρεσίες θα εξωθήσουν τους χίλιους αυτούς Αλβανούς γεωργο-κτηνοτρό φους σε εξέγερση. Μετά την αποτυχία της ανταρσίας θα ακολουθήσει η διασπορά στα βουνά και η προσφυγή στην άσκηση της ληστείας. (Κ. Μέρτζιος, «Η επανάστασις Διονυσίου του Φιλοσόφου», Ηπειρωτικά Χρονικά, 1938, τ. 13, σ. 84-86;)
Quote
 
 
0 #4 Αλή αλ-Γιουνάνι 2016-06-05 01:28
Δες και αυτό https://smerdaleos.wordpress.com/2013/11/13/%CE%BF-%CF%83%CE%BB%CE%B1%CE%B2%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%BF%CF%82-2-%CE%BC%CE%B1/
Quote
 
 
0 #3 Αλή αλ-Γιουνάνι 2016-06-05 01:17
"Οι Τσάμηδες σύμφωνα με σοβαρούς Έλληνες ιστορικούς είναι Έλληνες Ηπειρώτες που εξαλβανίστηκαν γλωσσικά...και αργότερα εξισλαμίστηκαν"

Πρόγονοι των σημερινών Τσάμηδων είναι τα αλβανικά ποιμενικά φύλλα που εγκαταστάθηκαν στην Ήπειρο τον 13ο-14ο αιώνα, και αναμίχθηκαν με άλλα ιλλυρικά φύλλα που είχαν εγκατασταθεί στην περιοχή παλαιότερα, μετά την καταστροφή της από τον Ρωμαίο στρατηγό Αιμίλιο Παύλο. Ήταν χριστιανοί ορθόδοξοι, και μετά την αποτυχημένη επανάσταση του επισκόπου Τρίκκης Διονυσίου του Σκυλόσοφου έγιναν μουσουλμάνοι.
Quote
 
 
0 #2 Αλή αλ-Γιουνάνι 2015-05-18 00:56
http://www.trakyaninsesi.com/haber/5354/150.html
Quote
 
 
0 #1 Αλή αλ-Γιουνάνι 2015-05-17 23:01
Αυτοί οι Πομάκαοι της αγάλισα είναι μόνο μία μικρή μερίδα, ένα 20% των Πομάκων της Δυτ. Θράκης. Ξ πειοψηφία των Πομάκων, καλώς ή κακώς, αισθάνονται Τούρκοι και είναι υπερήφανοι γι' αυτό.

Και κάτι ακόμα. Οι Κιργίζιοι, οι Τουρκμένιοι, οι Τουβά, οι Καζάκοι και άλλοι τους οποίους αναφέρει ο Ερντογάν στο βίντεο αυτό, είναι τουρκικής-τουρα νικής καταγωγής λαοί.
Quote
 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση μέρους ή όλων των αναρτήσεων της ιστοσελίδας ΠΕΛΑΣΓΟΙ-ΕΛΛΗΝΕΣ-ΑΛΒΑΝΟΙ – www.greeks-albanians.com σε ηλεκτρονικά μέσα επικοινωνίας με προϋπόθεση την αναφορά του αρθρογράφου και της ιστοσελίδας με ενεργό λινκ.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση μέρους ή όλων των αναρτήσεων της ιστοσελίδας ΠΕΛΑΣΓΟΙ-ΕΛΛΗΝΕΣ-ΑΛΒΑΝΟΙ – www.greeks-albanians.com σε έντυπα μέσα χωρίς τη γραπτή άδεια του κατόχου αυτής της ιστοσελίδας Μάριου Δημόπουλου.

Saturday the 24th - . Thanks to Joomla 2.5 templates by FTS